Respektující komunikace v sociálních službách
Časová dotace kurzu: 8 hodin
Anotace
Především v pomáhajících profesích se často dostáváme do situací, jež pociťujeme jako útok na vlastní sebeúctu, např. jednání s agresivním klientem či konflikty v pracovním kolektivu. Prostřednictvím mnohosměrné respektující komunikace lze na tyto situace přiměřeně reagovat a rychleji se od nich odprostit. Stejně tak nám respektující komunikace umožňuje těmto situacím do jisté míry předcházet. Kurz "Respektující komunikace v sociálních službách" zahrnuje nejen praktický nácvik respektující komunikace, ale obsahuje i prvky osobního rozvoje a náhled na vlastní prožívání.
Osnova kurzu
- Jak využít respektující komunikaci v sociálních službách a jaké jsou její přínosy?
- Sebeúcta jako základ respektu k druhým
- Role pracovníka v sociálních službách a respektující komunikace
- Budování respektujícího přístupu
- Respektující komunikace v praxi
Rychlý kontakt
- HARTMANN akademie
- Pavla Čásarová
organizátorka vzdělávání - Telefon: +420 724 671 171
- pavla.casarova@hartmann.info